Escola La Canaleta – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Escola La Canaleta (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dijous 29 d’abril, a les 10:00h

▶ Descripció:

El nostre projecte educatiu es basa en el treball per espais d’aprenentatge (actualment en microespais a les aules de grup bombolla), els alumnes poden tenir itineraris propis però sempre acompanyats i guiats per la mestra. A primària tenim un full de ruta per tal d’ajudar a prendre consciència dels compromisos i mínims que han de complir els alumnes durant una setmana (grans) i durant un mes (mitjans).

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Espais de cada comunitat, propostes graduades en diferents complexitats i full de ruta.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

La possibilitat de fer itineraris més individualitzats, atenció a la diversitat, materials manipulatius i amb moltes possibilitats, presentació estètica de les propostes, seguiment dels alumnes,…

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Anna Vilella, Directora de l’Escola La Canaleta, de Vila-seca.
Núria Sebastià, mestra de la Comunitat de Petits de l’Escola La Canaleta, de Vila-seca.
Yoli Navarrete, mestra de la Comunitat de Mitjans de l’Escola La Canaleta, de Vila-seca.

🎟 Persones convidades al debat:
Tamara Sánchez, de l’Escola Garona, de Vielha e Mijaran.
Oriol Hurtado, de l’Escola Enric Grau i Fontserè, de Flix.
Cèlia Moreno, Cap d’Estudis de l’Escola Lavínia, de Barcelona.
Sara Subirà, Cap d’Estudis de l’Escola Setelsis, de Solsona.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).