Institut de Gurb – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Institut de Gurb (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Divendres 30 d’abril, a les 10:00h

▶ Descripció:

Centre de 1r a 4t d’ESO, amb tres línies a tots els cursos i, actualment, hi ha 350 alumnes matriculats. Es va obrir el curs 2010-2011 i des d’un bon començament es va comprometre amb la millora dels aprenentatges, la cohesió social i la formació de ciutadans compromesos i actius, a través d’estratègies de treball en equip, digitalització de les aules, treball per projectes, aprenentatge servei, avaluació competencial i l’acció tutorial.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

La visita permetrà veure un model pedagògic competencial amb un sistema d’avaluació definit. Organització horària i d’espais que afavoreixen el treball en equip. Un model de seguiment i orientació dels alumnes. Seguiment dels objectius a través d’un model de gestió de qualitat.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

Model d’avaluació. Model d’acció tutorial. Model de gestió.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Francesc Giménez, Director de l’Institut de Gurb.
Guillem Riera, Cap d’Estudis de l’Institut de Gurb.

🎟 Persones convidades al debat:
Alícia Moreno, Directora de l’Institut Celestí Bellera, de Granollers.
M. Àngels Claramunt, Directora de l’Institut d’Alpicat.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).