Institut Escola El Til·ler – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Institut Escola El Til·ler (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dimarts 27 d’abril, a les 10:00h

▶ Descripció:
  • La inclusió educativa com a principi que regeix l’escolarització i l’atenció educativa de tots els alumnes.
  • La innovació metodològica i didàctica a les aules per adquirir les competències bàsiques.
  • La lectura com a eix vertebrador dels aprenentatges en totes les àrees i matèries curriculars.
  • Accions de dinamització lingüística i comunicativa en els àmbits acadèmics i d’interculturalitat.
  • La personalització de l’aprenentatge per atendre les necessitats i característiques individuals de tots i cadascun dels alumnes.
  • L’emprenedoria en totes les etapes educatives.
  • La cultura de l’avaluació i la rendició de comptes per millorar, a través de la planificació i el disseny d’estratègies d’autoavaluació.
  • El creixement professional a través de la formació contínua.
  • La implicació i el compromís de la família en l’escolarització i el seguiment de l’evolució acadèmica i personal de l’alumne.
  • La relació del centre i l’entorn.
  • La prevenció i la reducció de l’absentisme i l’abandonament escolar.
⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Metodologies aplicades a les comunitats, projecte de música i estructura pedagògica del centre.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

A un model d’innovació 3-16 en un entorn complexe, a un projecte singular de música i a una organització que permet donar resposta a tots els membres de la comunitat educativa.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Domi Viñas, Directora de l’Institut Escola El Til·ler, de Barcelona.
Anna Puig, Coordinadora del projecte de música de l’Institut Escola El Til·ler, de Barcelona.
Núria García, Coordinadora de la Comunitat de Petits de l’Institut Escola El Til·ler, de Barcelona.
Marta Méndez, Coordinadora de la Comunitat de Mitjans de l’Institut Escola El Til·ler, de Barcelona.

🎟 Persones convidades al debat:
Marc Ferrer, Coordinador d’Informàtica de l’Escola El Polvorí, de Barcelona.
Cristina Feria, de l’Institut Escola Pallaresa, de Santa Coloma de Gramenet.
Lídia Massó, Cap d’Estudis de l’Escola Santa Caterina, de Vinyols i els Arcs.
Carme Parera, Secretària de l’Escola Cascavell, de Sant Adrià del Besòs.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).