Institut Escola Josep Maria Xandri – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Institut Escola Josep Maria Xandri (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dilluns 26 d’abril, a les 14:00h

▶ Descripció:

El nostre ideari de centre parteix de: els 4 pilars de l’educació, el 7 principis de l’aprenentatge, els 17 ODS i les aportacions recents de la neurociència.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Organització de l’horari. Foment del treball autònom. Activació de les funcions executives. Distribució de la plantilla.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

Atenció personalitzada de l’aprenentatge.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Marta Boixader, Director a de l’Institut Escola Josep Maria Xandri, de Sant Pere de Torelló.
Anna Plans, Cap d’Estudis de l’Institut Escola Josep Maria Xandri, de Sant Pere de Torelló.
Glòria Mora, Secretària de l’Institut Escola Josep Maria Xandri, de Sant Pere de Torelló.
Àngel Sala, Coordinador de Secundària de l’Institut Escola Josep Maria Xandri, de Sant Pere de Torelló.

🎟 Persones convidades al debat:
Cristina Feria, de l’Institut Escola Pallaresa, de Santa Coloma de Gramenet.
Sheila Cano, Coordinadora Pedagògica de l’Institut Escola Mas Rampinyo, de Montcada i Reixac.
Sònia Vidal, Directora de l’Escola Jacint Verdaguer, de La Granada.
Míriam Margalef, Coordinadora Pedagògica de l’Institut Lluís Vives, de Barcelona.
Anna Ribera, de l’Escola Carrilet, de Palafrugell.
Marta Rius, del Col·legi Mare de Déu de Montserrat, de les Borges Blanques.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).