Institut Quatre Cantons – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Institut Quatre Cantons (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dimecres 14 d’abril, a les 9:15h

▶ Descripció:

Idees que inspiren el projecte educatiu del centre:

• La cerca de l’excel·lència. Entesa com l’èxit per a tothom a partir del desplegament per a cada alumne dels seus talents i la compensació de les seves mancances, orientar la feina a treure el millor de cadascú.
  • El principi d’equitat. El foment de la igualtat d’oportunitats i la justícia social, a partir de la valoració de la diversitat cultural i l’atenció a grups de desigualtat educativa, facilitant condicions d’èxit entre tots els sectors socials.
  • La formació integral. Integra tant la formació intel·lectual i acadèmica que s’orienta al desenvolupament de les capacitats de les persones, com la formació en valors orientada a la convivència i intervenció en una societat plural. Pretenem que aquestes idees inspirin la vida del centre, des del desplegament i organització curricular a la quotidianitat de les relacions entre les persones.
  • Personalització dels aprenentatges. En l’organització curricular es considera els interessos i motivacions i objectius de cada un dels i les alumnes per tal que l’aprenentatge sigui més personalitzat.
⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Personalització de l’aprenentatge, metodologies actives.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

Models de treball globalitzat, personalització.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Óscar Altide, Director de l’Institut Quatre Cantons, de Barcelona.

🎟 Persones convidades al debat:
Anna Moià, del Col·legi Escolàpies Sant Martí, de Barcelona.
Anna Valero, del Col·legi l’Horitzó, de Barcelona.
Alícia Moreno, Directora de l’Institut Celestí Bellera de Granollers.
Teresa Terrades, de l’Institut Escola Intermunicipal del Penedès, a Sant Sadurní d’Anoia.
Sheila Cano, Coordinadora pedagògica de l’Institut Escola Mas Rampinyo, de Montcada i Reixac.
M. Àngels Claramunt, Directora de l’Institut d’Alpicat.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).

1. sheila

Super interessant, moltíssimes gràcies per tota la informació, la presentació i per respondre totes les preguntes. Estem en contacte! Aquesta iniciativa em sembla essencial, compartir per créixer i millorar!