L’IE Jacint Verdaguer, l’Ins Nicolau Copèrnic i l’Ins de l’Ebre al 1r Intercanvi d’experiències entre centres del Projecte Pilot d’Educació Híbrida

El Dijous 19 d’abril 2021 els centres del Projecte Pilot d’Educació Híbrida han compartit 3 de les experiències que van presentar als tallers “Educació emocional i metodologies”, “Eines digitals per a una avaluació formativa”, i “Aprenentatge actiu, metodologies i competència digital”:

• Institut Escola Jacint Verdaguer (Mercè de la Cruz i Raquel Rodríguez). Educació emocional i metodologies: Prendre consciència de les emocions individuals i grupals amb alumnes de 1r i de 2n d’ESO.
  • Institut Nicolau Copèrnic (Esther Sánchez i Víctor Manuel Lino). Eines digitals per a una avaluació formativa: Els alumnes de 2n d’ESO expliquen als de 1r com han d’enfocar el projecte.
  • Institut de l’Ebre (Cristina Cardona i Elena Mauri en nom de tot l’Equip de Millora Pedagògica). Aprenentatge actiu, metodologies i competència digital: Proposta de seqüències d’ensenyament – aprenentatge en educació híbrida.

Podeu recuperar la gravació de la sessió al següent vídeo: