mSchools Mobile Learning Awards (MLA)

mSchools Mobile Learning Awards (MLA) és un concurs que reconeix els projectes creats per docents i escoles de Catalunya, inclosos els Centres de Formació d’Adults, en l’àmbit de la transformació de l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals.

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats:

• Millors experiències d’aula amb tecnologies digitals: L’objectiu d’aquesta modalitat és donar a conèixer les millors experiències d’aula desenvolupades per docents i que tinguin com a objectiu l’ús innovador i inclusiu de les tecnologies digitals.
  • Projectes de transformació digital de centre: L’objectiu de la modalitat és donar a conèixer i compartir projectes de transformació digital de centres educatius de Catalunya. Cal que siguin projectes que s’estiguin aplicant al centre educatiu o bé que s’hagin aplicat recentment. El projecte pot fer incidència a una o més de les següents àrees del marc de transformació digital:
    • Lideratge i governança
    • Ensenyament i aprenentatges
    • Desenvolupament professional
    • Avaluació
    • Continguts i currículums
    • Col·laboració i treball en xarxa

El CFA Bon Pastor (Barcelona) va ser el guanyador del 2n premi del mSchools al Mobile World Congress 2019 amb el treball La competència digital: El nou repte de l’educació d’adults.

Entrega al CFA Bon Pastor (Barcelona) per ser el guanyador del 2n premi del mSchools al Mobile World Congress 2019