Europe Code Week

Logo Europe Code Week

La Setmana de la Programació de la UE (Europe Code Week) és una iniciativa de base que té com a objectiu apropar la programació i l’alfabetització digital d’una forma divertida i interessant.

Tothom és benvingut a organitzar-se o participar a una activitat. Només s’ha d’escollir un tema i un públic objectiu i afegir l’activitat creada al mapa o buscar activitats de la zona.

A més, a la pàgina del Europe Code Week apareixen recursos docents i materials d’entrenament de bits gratuïts per obtenir orientació i planificar les seqüències didàctiques. No es necessita experiència prèvia de codificació ni de programació, i cada mòdul triga només uns 15 minuts en completar-se. Els mòduls presenten conceptes clau relacionats amb les activitats de codificació i pensament computacional. A més, els mòduls també proporcionen consells pràctics i orientacions de com integrar els conceptes a l’aula.

Si el professorat s’anima pot connectar-se a un grup internacional de professors a través del grup de Facebook de la UE del Code Code Week! Per fer un pas més i col·laborar amb d’altres escoles del país o traspassar fronteres, es poden unir al repte del Code Week 4 All Challenge.

Les activitats digitals realitzades a l’aula es mostren al Map Code Week per a què tothom pugui gaudir d’elles!