Resolució provisional sol·licituds admeses i no admeses KA121 i KA122 – convocatòria 2024

Aquí teniu la resolució provisional de sol·licituds admeses i no admeses de l’Acció Clau 1 – KA121 i KA122 (SCH i ADU) corresponents a la convocatòria de 2024.

Concurs de fotografia PORTAVOZ per alumnat de francès de secundària

Portavoz és un projecte educatiu i cultural que, a través d’un concurs escolar de fotografia, promou el plurilingüisme, la igualtat i el respecte. El tema del concurs aquest any és “l’instant”.
Quina és la diferència entre una foto normal i una feta per un fotògraf? La… Llegeix més»

Premi Europeu a l’Ensenyament Innovador (European Innovative Teaching Award)

Els EITA (per les seves sigles en anglès: European Innovative Teaching Awards) són uns premis anuals que es van atorgar per primera vegada el 2021, tot coincidint amb l’inici del nou programa Erasmus+ 2021-2027. El premi vol ressaltar les practiques docents més rellevants dins del… Llegeix més»

Convocatòria oberta – Premis Nacionals eTwinning 2024

Ja podeu sol·licitar els Premis Nacionals 2024 pels vostres projectes eTwinning. La convocatòria està oberta fins al 18 d’abril.
Aquest any es concediran 10 premis dividits en sis categories:

• Educació Infantil,
  • Primària,
  • ESO,
  • Batxillerat i Ensenyaments de Règim Especial,
  • Formació Professional,
  • Projectes multidisciplinaris de centre

Requisits:

• El professorat participant del projecte que demana… Llegeix més»

Publicada al BOE la convocatòria de places de professorat per a les Seccions Bilingües d’espanyol en centres educatius d’Europa central, oriental i Xina

S’ha publicat al BOE la convocatòria de places de professorat per a les Seccions Bilingües d’espanyol en centres educatius d’Europa central, oriental i Xina pel curs 2024-2025.

Podeu consultat la informació relativa a aquesta convocatòria en aquest ENLLAÇ

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el dia 5 d’abril de 2024.

Secciones Bilingües de español en Europa central, oriental y China

1ª sessió de formació per a centres sol·licitants de projectes Erasmus KA120. Convocatòria 2024

El proper dijous 14 de març de 2024 tindrà lloc la primera sessió de formació adreçada als centres sol·licitants projecte Erasmus+ KA120 convocatòria 2024.
Objectius:
●Assessorar en els passos previs a la formalització d’una sol·licitud.
●Fer el seguiment en l’elaboració dels projectes i dels formularis de sol·licitud que… Llegeix més»