Jornada de difusió eTwinning 2021

El passat 6 d’octubre vam poder assistir a la Sessió de difusió de la plataforma eTwinning organitzada des de la Unitat de Projectes Internacionals del SLEO juntament amb els Serveis Territorials i el Consorci d’Educació de Barcelona.
Amb una primera part, conduïda des del SLEO,… Llegeix més»

Premis Nacionals eTwinning 2021

Ja s’ha publicat la resolució amb el llistat dels projectes i els docents a qui s’han atorgat els Premis Nacionals eTwinning 2021.

Entre els premiats en aquesta edició hi ha la Iolanda Moya i la M. José Martín de l’Escola La Benaula de Caldes de Malavella, amb el projecte Me, Myselfand US! A Mindfulness Project (categoria infantil) i la M. Àngels Rodríguez de l’Escola Salvador Espriu de Montgat, amb el projecte Rob & Me (categoria primaria)​.

Trobareu tota la informació al Portal del Servei Nacional de Suport eTwinning.

Enhorabona a tot el professorat i l’alumnat premiat!

Reconeixement Innovació projectes Erasmus+ (llistat definitiu)

Al Portal de centres s’ha publicat el llistat definitiu de projectes que han estat admesos, no admesos o exclosos a la  convocatòria de 2021 per al reconeixement de la innovació pedagògica en l’àmbit de projectes Erasmus+ (sector escolar i persones adultes).

Recordem que en aquesta convocatòria podien sol·licitar el reconeixement de la innovació els centres que han implementat un projecte Erasmus+ a partir del curs 2014 i que no hagin estat reconeguts prèviament pel Departament d’Educació.

Un cop resolta la convocatòria es procedirà a publicar la resolució de docents a qui es reconeix la innovació, els projectes Erasmus+ en el marc dels quals s’obté el reconeixement i el nombre de crèdits d’innovació obtinguts.

Podeu trobar més informació sobre el reconeixement d’innovació dels projectes Erasmus+ i eTwinning al Portal de centres.

Reconeixement Innovació Projectes eTwinning (llistat definitiu!!!)

Ja teniu publicat al Portal de Centres el llistat definitiu de projectes eTwinning i docents amb dret a la innovació a Catalunya.

Aquests projectes eTwinning, que prèviament han obtingut el Segell de Qualitat Nacional, són mostra de l’excel·lent treball pedagògic que, a través de la xarxa europea de col·laboració escolar, s’està desenvolupant als centres educatius de Catalunya. La qualitat educativa, el treball col·laboratiu, la innovació pedagògica, l’ús significatiu de les TAC, entre d’altres, son eixos rellevants d’aquests projectes que incideixen també en la dimensió europea i en el desenvolupament de la competència plurilingüe de l’alumnat.

Trobareu tota la informació sobre aquest reconeixement d’innovació al següent enllaç.

Beques d’estiu per a professorat de francès

L’Ambaixada de Bèlgica a Espanya, a través de les autoritats de la Comunitat Francòfona de Bèlgica, Wallonie-Bruxelles International (WBI), ofereix beques de francès, per a cursos d’estiu online, destinades a professors i futurs professors de francès:

1. Tres beques a la Universitat Catòlica de Louvain-… Llegeix més»