Científiques al Congrés

Aquest curs encetem una nova iniciativa de col·laboració amb científiques i científics.

Cada centre educatiu tindrà associada una científica podrà fer una trobada per intercanviar informació sobre la temàtica de les respectives recerques i les activitats relacionades.

Aquesta sessió té un objectiu motivacional per l’alumnat, que tot just farà unes setmanes que hauran iniciat la seva recerca relacionada amb el lema “El mar és vida!”

El dia de la sessió, la científica es presentarà a nivell personal i també explicarà la seva recerca, responent a les preguntes de l’alumnat. Tanmateix, els i les infants exposaran les seves propostes per dur a terme les seves investigacions a l’aula, rebent el consell expert de la científica.

Aprofitem el dia de la dona i la ciència per conèixer una mica més a aquestes persones, que col·laboren amb el Congrés de ciència de forma altruista.