Vols cercar dins d’aquest web? Escriu la paraula clau i pulsa enter

Eclipsi solar parcial

Seguiment en directe de l’eclipsi solar parcial
Des de la pàgina web de l’Observatori de Pujalt s’emetrà en directe l’eclipsi parcial de Sol d’aquest dijous 10 de juny i que podreu seguir des de qualsevol dispositiu en directe entre les 11:40h i… Llegeix més»

Dia Mundial del Medi Ambient

El Dia Mundial del Medi Ambient (DMMA) es celebra el 5 de juny de cada any, és el principal vehicle de les Nacions Unides per fomentar la sensibilització i l’acció a nivell mundial per a la protecció del nostre medi ambient. Celebrat per primera vegada… Llegeix més»

Concurs de Cartells Setmana de la Ciència 2021

Enguany tornem a convocar el concurs de cartells de la Setmana de la Ciència. L’obra guanyadora serà la imatge de l’SC21 i serà premiada amb 1.000 €.
El termini màxim de presentació serà el proper dia 13 de setembre.
Bases del concurs: Llegeix més»

Les bones preguntes

Com es plantegen els bons projectes? Com es formulen preguntes investigables? Què és una bona pregunta?
Si l’alumnat no està acostumat a treballar al voltant de les bones preguntes cal dedicar temps a aprendre a fer bones preguntes. Haurien de ser de… Llegeix més»

RobolotCon21

XX edició – Innovació en programació i robòtica educatives
8 de maig – Jornada on-line
Inscripció
————
La jornada RobolotCon s’adreça a docents de tots els nivells educatius interessats en la didàctica de la programació i la robòtica. Té per objectiu principal apropar els… Llegeix més»

JORNADA D’EDUCACIÓ CIENTÍFICA INCLUSIVA

L’accés a una educació científica de qualitat hauria de ser universal. Sota aquesta premissa bàsica, aquesta jornada posa el focus en com es pot treballar la ciència de manera oberta, participativa i engrescadora, posant-la a l’abast de totes les nenes i… Llegeix més»

Jornada “Intercambia”2021

Les Trobades “Intercambia” tenen per objecte l’intercanvi d’experiències, projectes i materials didàctics innovadors en relació amb la igualtat d’oportunitats en l’educació… Llegeix més»

Colònies virtuals STEAMcat’21

Les colònies són un espai de convivència (enguany virtual) que ens permet formar i generar sinergies entre docents participants del Programa. Estan organitzades de manera que una part la fem asíncrona i una altra síncrona.
Fil argumental: Com es plantegen bons projectes? Com es formulen preguntes… Llegeix més»

Recursos 8M XTEC

Dia Internacional de les Dones 2021
Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones Les dones al lideratge: assolir un futur igualitari en un món COVID-19  i proposem activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota… Llegeix més»