Benvingut/da a STEMarium, la comunitat d’intercanvi d’idees, experiències i recursos per a l’educació STEM

Pi Day. Propostes STEAM per al dia mundial de les matemàtiques.

3,141592… i acció!

14 de març: PI DAY – Dia Internacional de les Matemàtiques“Fem” Pi a l’aulaSTEAM-πExpressem amb PiPi MakerPer saber-ne més

#propoSTEAM #STEAMcat… Llegeix més»

Jornada de docència de la matemàtica Perímetre-ADEMGI 2024

Jornada de docència de la matemàtica 2024.… Llegeix més»

Dia Internacional de les Matemàtiques

La jornada té lloc en el marc de la celebració del Dia Internacional de les Matemàtiques, per compartir matemàtiques des de diversos punts de vista i aplicacions. Es tracta d’una oportunitat formativa, de reflexió i de debat sobre les aplicacions de les matemàtiques en diferents àmbits. És un punt de trobada de la comunitat investigadora i la comunitat educativa de matemàtiques.… Llegeix més»

Dia Internacional de les Dones

Per avançar cap a un futur equitatiu i sostenible, cal comptar amb les nenes i les dones i garantir-los l’oportunitat d’aprendre i liderar en totes les activitats humanes.

Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones: “Llegeix més»

Fira del Coneixement 2024

VINE A CONÈIXER EN DIRECTE ELS I LES INVESTIGADORES DE LA UPC!

Adreçada a: Estudiants de 4t d’ESO, Batxillerat i CFGS
Dates: 17 i 18 d’abril (de 9:30 h a 17:00h)
Lloc: Pavelló de Suècia de Berga
Llegeix més»

Astro Pi – Formacions

Projecte que ofereix a l’alumnat menor de 19 anys, de Primària i de Secundària, la possibilitat d’executar un programa propi en un dels ordinadors Raspberry Pi que hi ha a bord de la Estació Espacial Internacional (ISS).… Llegeix més»

Astro Pi – Formacions

Dia Internacional de les Matemàtiques

Fira del Coneixement 2024

VINE A CONÈIXER EN DIRECTE ELS I LES INVESTIGADORES DE LA UPC!

Adreçada a: Estudiants de 4t d’ESO, Batxillerat i CFGS
Dates: 17 i 18 d’abril (de 9:30 h a 17:00h)
Lloc: Pavelló de Suècia de Berga
Llegeix més»