Vols cercar dins d’aquest web? Escriu la paraula clau i pulsa enter

RobolotCon21

XX edició – Innovació en programació i robòtica educatives
8 de maig – Jornada on-line
Inscripció
————
La jornada RobolotCon s’adreça a docents de tots els nivells educatius interessats en la didàctica de la programació i la robòtica. Té per objectiu principal apropar els… Llegeix més»

JORNADA D’EDUCACIÓ CIENTÍFICA INCLUSIVA

L’accés a una educació científica de qualitat hauria de ser universal. Sota aquesta premissa bàsica, aquesta jornada posa el focus en com es pot treballar la ciència de manera oberta, participativa i engrescadora, posant-la a l’abast de totes les nenes i… Llegeix més»

Jornada “Intercambia”2021

Les Trobades “Intercambia” tenen per objecte l’intercanvi d’experiències, projectes i materials didàctics innovadors en relació amb la igualtat d’oportunitats en l’educació en l’àmbit estatal.
Enguany,  s’ha celebrat el “XVII ENCUENTRO INTERCAMBIA 2021.Fomentando vocaciones científico-tecnológicas desde la infancia”
L’equip de coordinació STEAMcat ha participat en una taula… Llegeix més»

Colònies virtuals STEAMcat’21

Les colònies són un espai de convivència (enguany virtual) que ens permet formar i generar sinergies entre docents participants del Programa. Estan organitzades de manera que una part la fem asíncrona i una altra síncrona.
Fil argumental: Com es plantegen bons projectes? Com es formulen preguntes… Llegeix més»

Recursos 8M XTEC

Dia Internacional de les Dones 2021
Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones Les dones al lideratge: assolir un futur igualitari en un món COVID-19  i proposem activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota… Llegeix més»

El dia 11 de febrer a les 11.00h, Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 450 #100tífiques es connectaran amb 480 escoles per explicar a nens i nenes que poden arribar a ser el que vulguin.

Xerrades que s’emetran en streaming, el dia 11 de febrer a les 10.50h  (Web #100tífiques)