S9: Transferència /comunicació

El 2 de març va tenir lloc, a l’Associació de mestres Rosa Sensat, la darrera sessió de formació del Congrés de ciència. En aquesta sessió us vam donar les últimes pautes per participar en la cloenda, les quals podeu consultar en aquest document:

Després, el Salva Ferré, fundador d’Eduscopi i divulgador i comunicador científic, va explicar les claus per comunicar efectivament en el format d’un congrés científic. A més, va proposar altres formats de propostes de comunicació, que podreu tenir en compte per compartir la vostra recerca. Consulteu la presentació:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>