L’impacte de la transformació digital en l’entorn escolar

La sociòloga Liliana Arroyo ens parla de l’impacte que suposa la transformació digital en l’entorn escolar, del a cura en el benestar digital i de les caracterísitques del nadius digitals.… Llegeix més»
La metodologia Phenomenon Based Learning

L’Escola Käpylä, situada a Hèlsinki (Finlàndia), expliquen en què consisteix la metodologia i com l’han aplicada la seu centre. … Llegeix més»
Projectes de centre per l’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA)

L’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa exposa quines accions desenvolupen per assegurar l’èxit educatiu de l’alumnat.… Llegeix més»
Com s’han adaptat a la nova situació les comunitats d’aprenentatge?

L‘Escola Camí del Clos, de Mataró, i l’Escola Casablanca, de Sant Boi de Llobregat, expliquen quines són les característiques de les seves comunitats d’aprenentatge i com les han adaptat en la situació actual. … Llegeix més»
Un model flexible d’educació híbrida als ensenyaments d’adults

El CFA de Sant Boi des de quan implanten estudis semipresencials, en quins estudis i els avantatges i inconvenients de la incorporació de recursos d’educació híbrida.… Llegeix més»
El Model Competencial Orientador

L’Institut Ramon Berenguer IV explica com apliquen el Model Competencial Orientador per assegurar una bona transició educativa de l’alumnat. … Llegeix més»
Personalització dels aprenentatges a la formació d’adults en un centre penitenciari

El CFA Carme Karr explica el procés de transformació que han iniciat aquest curs per personalitzar l’aprenentatge. … Llegeix més»
Com aprofitar l’entorn per articular l’aprenentatge?

L’Escola Decroly de Barcelona treballa amb l’entorn proper per articular l’aprenentatge. Els docents construeixen les activitats d’aula a partir dels centres d’interès a través de processos d’observació, d’associació i expressió.… Llegeix més»