Atenció centres que teniu promotors i promotores escolars per a l’alumnat gitano!

Des de la Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa celebrarem el proper 17 d’abril de 17 h a 19 h de 2024 la Jornada Promoció Escolar del Poble Gitano Curs 2023-2024 presencialment a la sala de plens dels serveis centrals del Departament d’Educació.

La finalitat d’aquesta jornada és donar a conèixer el projecte Promoció Escolar per part del Servei d’Escola i Famílies amb la participació d’agents que desenvolupen el projecte. Comptarem amb intervencions de representants del Departament d’Educació i d’experts en educació, amb un espai de debat i reflexió per a la millora del desenvolupament del projecte.

La jornada comptarà amb l’exposició de les novetats del programa, la ponència a càrrec de Fernando Macías Aranda sobre les “Claus per aconseguir l’èxit social i educatiu de l’alumnat gitano” i una taula de debat sobre els reptes del futur.

Enllaç al formulari d’inscripció