El desplegament de l’Enfocament Restauratiu Global al Departament d’Educació

El Servei d’Escola i Famílies va organitzar el passat dimecres 9 de novembre una sessió per explicar el desplegament de l’Enfocament Restauratiu Global al Departament d’Educació.
La sessió va comptar amb la presència de la Dra. Belinda Hopkins que va donar les claus per incorporar la mirada ERG a les organitzacions i posteriorment juntament amb la Dra. Mònica Albertí van respondre les preguntes dels assistents, fent un seguit d’aportacions i reflexions entorn a l’ERG.
La presentació de l’acte va anar a càrrec de la Sra. Raquel Garcia i Sevilla, directora general d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa, així com la intervenció posterior de la Sra. Marta Clar Ballesteros, cap del Servei d’Escola i Famílies i el Sr. David Sanahuja tècnic referent del programa ERG.

Dra. Belinda Hopkins

Dra. Monica Albertí

Es pot veure l’acte sencer en aquests enllaços:

Versió en català

Versió original en anglès