Èxit de la jornada de Promoció escolar de l’alumnat gitano

El passat dimecres 17 d’abril es va celebrar a la sala d’actes del Departament d’Educació la Jornada de Promoció Escolar del Poble Gitano.
La jornada que va ser organitzada pel Servei d’Escola i Famílies de la Direcció General d’Atenció a la Família i a la Comunitat Educativa va rebre un gran nombre de professionals que desenvolupen el projecte Promoció Escolar en els territoris d’arreu de Catalunya.
Es va comptar amb la ponència del Sr. Fernando Macías Aranda, Doctor en Educació i Societat per la Universitat de Barcelona amb el títol “Claus per aconseguir l’èxit social i educatiu de l’alumnat gitano”

Posteriorment, es van organitzar unes taules de reflexió i debat sobre les propostes de millora de l’impacte del projecte en relació amb la millora de la continuïtat i èxits dels alumnes, la millora del vincle, comunicació i participació de les famílies i les actuacions que des del Departament d’Educació es poden implementar per la millora del projecte.