Jornada pel Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar

Des del Servei d’Escola i Famílies volem convidar-vos a la Jornada formativa en commemoració del dia Internacional contra l’Assetjament Escolar que organitza l’equip tècnic del programa #aquiproubullying.

La jornada de sensibilització tindrà lloc el dissabte 4 de maig de 9:30 h a 14 h al recinte de la Fabra i Coats de Barcelona, sota el títol

Emoció i creativitat, un camí cap a la prevenció

L’objectiu de la formació és actualitzar el treball preventiu en el fenomen de l’assetjament escolar i el ciberassetjament i dotar d’eines als docents per a dinamitzar activitats sensibilitzadores vivencials a l’aula.

A continuació us adjuntem el programa amb tota la informació sobre l’esdeveniment i els diferents tallers proposats. Aquesta jornada serà reconeguda amb 5 h de formació.

És imprescindible fer inscripció per poder assistir: Formulari d’inscripció Període d’inscripció del 5 al 25 d’abril.

Inscripció a la jornada: del 5 al 25 d’abril