Us convidem a la II Trobada XERG. Fem RestaurativaMENT

Des del Servei d’Escola i Famílies us volem convidar a la II Trobada de la XERG:
Fem RestaurativaMENT, que organitza l’equip tècnic del Programa d’Enfocament Restauratiu Global.
La jornada tindrà lloc el pròxim dissabte 25 de maig de 9:00 h a 13:30 h a l’Escola Santa Maria de Gardeny (Lleida).
Us adjuntem el programa amb tota la informació sobre l’esdeveniment:

L’objectiu d’aquesta trobada és compartir i intercanviar projectes, experiències i metodologies en enfocament restauratiu i d’aquesta manera enriquir el potencial educatiu de cada centre amb les aportacions col·lectives (autoaprenentatge en xarxa).

Us animem a participar i gaudir de tots els moments previstos durant el matí, on actuar restaurativaMENT es concretarà gràcies a les exposicions de cartells i lones de tots els centres educatius participants de la xarxa. Us convidem a ser-hi presents per gaudir-ne i construir col·lectivament REPTES EN CERCLE.
Per poder assistir a la jornada cal fer la inscripció mitjançant el següent enllaç o el codi QR:

Període d’inscripció fins al 16 de maig inclòs.
Certificació d’assistència: 5 h

COM ARRIBAR-HI?

Escola Santa Maria de Gardeny. Carrer Rossinyol, 2, 25003 Lleida

En tren:

Estació Renfe Lleida Pirineus. Plaça de Berenguer IV, s/n, 25007 Lleida

• 1a opció: AVE de les 6:45 (dissabte) – 8:19 (1 h 34 min).   Des de l’estació de tren a l’escola hi ha 33 min a peu.
  • 2a opció: AVE 6:45 (dissabte) – 8:25 (1 h 40 min): AVE + Autobús 4  (baixar a la parada Blocs Sant Carlos) i 5 min. a peu fins a l’escola.

En cotxe:

Trobem els següents espais d’aparcament gratuït:

UE Gardeny

A prop de la Creu Roja