Formació en Enfocament Restauratiu global per promotors i promotores escolars

Des de la Subdirecció General de Suport a les Famílies i a la Comunitat Educativa, els passats 5 i 12 de juliol de 2023 s’han organitzat, de manera presencial a l’edifici dels serveis centrals del Departament d’Educació, dues jornades de formació adreçades als promotors i promotores escolars sobre “Introducció a l’Enfocament Restauratiu Global”.
Els promotors i promotores escolars són les figures clau del projecte Promoció Escolar i esdevenen els agents més importants dins del treball en xarxa que desenvolupen als centres educatius.
Aquesta formació ha tingut com a objectiu oferir-los eines que afavoreixin el marc relacional als centres que es fonamenten en els valors del respecte, la inclusió, la participació, la no-violència, l’honestedat, la diferència, la col·laboració, la responsabilització i la reparació, i s’orienta cap a les necessitats.
A aquesta formació hi van assistir 21 persones provinents dels diferents territoris on es desenvolupa el projecte Promoció Escolar. S’emmarca dins del conjunt d’accions formatives del Departament d’Educació per promoure la formació dels promotors i promotores escolars.