Motxilles escolars

Al vostre centre teniu alumnat amb necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals desfavorides als nivells d’I3 i I4, i 1r i 2n d’ESO?

Informeu les famílies de l’ajut econòmic que rep l’escola i les despeses que tenen cobertes.

Les famílies de l’alumnat NEE B no han de pagar el material escolar didàctic i fungible, els llibres (també llicències digitals o similars), bates, uniforme (també roba esportiva del centre educatiu) i sortides. Si la família ha pagat algun d’aquests conceptes, l’escola li n’ha de retornar els diners. Si escau, cal que presenti la documentació justificativa de les despeses al centre.

Més informació a la pàgina Motxilles escolars del web del Departament d’Educació.