Prevenció de l’assetjament escolar: sensibilització i observació conscient. Nova formació!

Des del Servei d’Escola i Famílies hem impulsat la creació d’un programa formatiu per a la prevenció de l’assetjament escolar en format en línia. Els cursos compten amb el suport d’un tutor o tutora que farà l’acompanyament de les tasques entregades de forma personalitzada.

Aquest programa s’anirà desenvolupant al llarg dels següents tres cursos formatius:

• Curs 1: Prevenció de l’assetjament escolar: Sensibilització i observació conscient
  • Curs 2: Prevenció de l’assetjament escolar: provenció.
  • Curs 3: Detecció i intervenció en casos d’assetjament escolar.

Iniciem aquest cicle amb el primer curs que ens acompanyarà a reflexionar sobre el fenomen de l’assetjament i el ciberassetjament i en el qual aprofundirem en dues de les estratègies preventives més importants, la sensibilització envers el fenomen i l’observació conscient.

Us podeu inscriure fins al 15 de gener de 2024.

Dates del curs: 26/2/2024 al 7/4/2024 (15h)

Codi: 9003890540

Podreu trobar tota la informació a l’apartat de formació del professorat