Aprofitant que el proper dilluns 2 de febrer comença la formació Lectura guiada a batxillerat: El Cafè de la Granota, de Jesús Moncada, us compartim el material elaborat per Anton Carbonell, Montse Cassanyes i Joan Sellent sobre l’autor de Mequinensa a “Lectures per a la vida“, un pòdcast de Ràdio Sabadell, que forma part del programa “Fils de ciutat”, on es parla d’autors i les seves obres a partir d’una lectura dramatitzada d’un fragment escollit. Aquestes càpsules literàries duren al voltant de deu minuts i són una bona introducció a l’alumnat de secundària i batxillerat.
A banda de Jesús Moncada, hi podem trobar autors catalans com Manuel de Pedrolo, Bartomeu Rosselló-Pòrcel, Carles Riba, Maria-Mercè Marçal, així com autors europeus: Virginia Woolf, Molière, Sòfocles, entre molts d’altres.
Per altra banda, quant a la formació del 2n torn, encara hi ha places disponibles per inscriure’s als cursos de Jesús Moncada, Creació literària. Teatre i Com treballar la comprensió lectora amb els joves.













