Taller 31 – Construïm aprenentatge amb LEGO

Volem reflexionar i ajudar a partir de diferents reptes a implementar la ludificiació de l’aprenentatge a través de l’ús dels kits constructius de LEGO. L’objectiu és crear un entorn educatiu on la resolució de problemes i el treball en equip es converteixin en el nucli de l’experiència d’aprenentatge de l’alumnat.

Chromebook o ordinador portàtil

Educació Primària

Juan Antonio Carrillo

Soc tutor de 6è de primària i coordinador digital a l’escola Parellada a Sant Boi de Llobregat i fa més de 8 anys que participo de forma activa en la implementació de la robòtica educativa i el pensament computacional al meu centre. M’encanten les noves tecnologies i trobar la seva aplicació a l’aula.

Adrià Pérez

Soc tutor de 6è de primària a l’escola Parellada, em considero una persona inquieta i ja fa uns quants anys que em formo en robòtica. Formo part de l’equip de transformació pedagògica del meu centre i intento implementar amb coherència el pensament computacional a la línia pedagògica de la meva escola.