Digital concentra tota la informació relacionada amb la digitalització dels centres educatius impulsada pel Departament d’Educació de Catalunya.

Els ordinadors Windows que arribin als centres a partir d’abril de 2024 es distribuiran directament amb Windows 11Més informació.

Desplegament d’ordinadors d’alumnat de primer i 2n d’ESO

22.04.24 | S'ha iniciat el desplegament de 66.988 ordinadors per a l’alumnat de primer i segon d’ESO. Amb aquest desplegament es completen tots els nivells previstos en el Pla d’Educació Digital de Catalunya.

Quarta sessió de la Xarxa territorial de Cultura Digital (XTCD)

15.04.24 | Quarta sessió de la Xarxa Territorial de Cultura Digital (XTCD) el dijous 18.04.24 a les 17:30.

Problemes per iniciar sessió en els ordinadors docents

15.04.24. Centres de diferents serveis territorials han reportat problemes en l'inici de sessió en els ordinadors docents del Pla d'educació digital. El proveïdor ha resolt el problema amb una actualització que s'ha distribuït automàticament.

Mentoria Codi 4.0: convocades 125 places

18.03.24 L'Àrea de Cultura Digital ha publicat l'oferta EDUMD1-24, on es convoquen 125 places de mentor/a digitals pel projecte Codi 4.0.

S’obre el termini per enviar propostes de tallers, ponències i activitats de la #JPRE24

La Jornada de Programació i Robòtica Educatives arriba a la seva 16a edició el pròxim dissabte 25 de maig del 2024 al Citilab de Cornellà de Llobregat, de 9.00 h a 17.00 hores.

Borsa de formadors de l’àrea de Cultura digital

23.02.24 La finalitat de la borsa de persones formadores i expertes en tecnologia digital educativa és identificar les persones expertes en l'àmbit de la tecnologia digital educativa, que puguin cobrir les necessitats formatives del Departament d'Educació en aquest…

Publicat el document “Orientacions i recomanacions per l’ús de la intel·ligència artificial als centres educatius”

13.02.24 Document publicat pel Departament d'Educació que planteja oportunitats d’ús i desafiaments de la IA a les aules.

Veure totes les notícies

Accés a formació subvencionada amb fons MRR

Vols rebre totes les notícies de l’àmbit digital?

icona d'un avió de paper

O apunta’t al canal de Telegram

Explora l’ecosistema digital

logo del pla digital

El Pla d’educació digital de Catalunya engloba tot els processos, recursos, equips i infraestructures necessàries per desenvolupar les competències digitals de l’alumnat, docents i centres educatius.

Veure la informació segons perfil

No trobes el que busques?

una lupa cercant en un text

Prova al Directori digital, amb centenars de definicions i referències del món digital en el àmbit educatiu.