Nivell intermedi
Taller 11: Xarxes neuronals artificials aplicades a la programació de robots
Planta 2 – Plaça Creació
EDUCACIÓ INFANTIL
PRIMÀRIA
SECUNDÀRIA
BATXILLERAT
CICLES FORMATIUS
Descripció
Crearem una xarxa neural, l’entrenarem i finalment l’aplicarem en la programació de robots.
Material necessari
Per al taller es necessita:
- La plataforma de programació incorpora un simulador, per tant, no cal cap material específic, encara que l’aplicatiu permet utilitzar diferents controladores (Arduino, micro:bit, …).
- Ordinador
⚠️ Requisits
- És recomanable tenir els coneixements bàsics de programació i conèixer el funcionament de les controladores més habituals (Arduino, micro:bit,…).
- S’utilitzarà un entorn de programació per blocs basat en el núvol i no serà necessari cap tipus d’instal·lació.

Jaume Basseda Cardó i Maria de Montserrat Oliveras Ballús
Cofundadors del «Centre Tecnopedagògic Binomi» Experts en processos educatius personalitzats, orientació diagnòstica, competències digitals, robòtica educativa i experiències STEAM. Col·laboren en l’àmbit col·legial i universitari per tal d’ampliar el coneixement científic i humanístic, i són co-docents a activitats formatives del Grau de Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Ponents, articulistes, autors de recursos teòrics i pràctics, mentors, formadors de formadors i docents en diferents etapes educatives.



