Ponència 4 – Què necessitem per anar i viure a la Lluna?

A partir de diferents activitats de pensament computacional desendollades i endollades, es crea un Projecte vertical per tota l’escola des d’I4 fins a 6è de Primària per poder resoldre el repte que ens proposa la situació d’aprenentatge, utilitzant diversos materials com ara: Lego Coding Express, Tale-bot, Matatalab, llapis 3D, Micro: bit, Lego Spike Essential, disseny amb Tinkercad, Merge Cube i impressores

Judit Nogueras

Mestra d’Infantil i Primària, i especialista d’anglès, amb un Màster en tecnologies digitals. Actualment, soc mestra de Pensament Computacional d’I4 fins a 6è a l’Escola Pia de Calella. Formo part de l’equip de robòtica del centre, durant els últims anys, he realitzat diverses formacions en l’àmbit digital i m’agrada formar part en projectes innovadors. Actualment, soc membre de la tripulació del Projecte objectiu: La Terra.

Quim Marès

Professor de secundària amb molta curiositat per tot el relacionat amb la programació i la robòtica educativa. Comandant de l’Escola Pia de Calella del projecte Objectiu: la Terra.


Scroll to Top