Taller 1 – Scratch per a novells

Has sentit a parlar de Scratch? Què és la programació per blocs?

En aquest taller ens endinsarem a la programació per blocs: farem una ràpida introducció presentant l’entorn code.org, i us mostrarem recursos bàsics per aprendre com funciona Scratch i acabarem muntant un joc que podrem aplicar amb els nostres alumnes.

• Usuari creat a https://scratch.mit.edu/

Primària

Miquel Sánchez

Mestre de Primària de l’ESC Castell Ciuró de Molins de Rei, amb molta afició a la robòtica i la programació educatives. Hem dut a terme des de fa anys activitats d’àmbit digital amb diferents cursos i volem compartir allò que ens ha funcionat per ajudar a perdre la por d’endinsar-se en aquest món.

Carles Farrero

Mestre de Primària, actualment Mentor Digital al Consorci d’Educació de Barcelona, amb molta afició a la robòtica i la programació educatives. Al llarg d’aquests anys de docència he realitzat diferents projectes relacionats amb la robòtica educativa amb alumnes de diferents cursos d’Educació Primària a escoles de Molins i Barcelona. Us animo a perdre la por i iniciar-vos en aquest món!