Taller 16 – LEGO SPIKE Essential: De novell a expert

A qui no li agrada la fira?

Aquest taller pretén ser una base per iniciar-se al món de la programació, l’electrònica. Per parelles muntarem diferents atraccions de fira per tenir entre tots un parc d’atraccions. Cada parella farà una atracció amb un kit, així que en total tindrem 10 atraccions diferents. Muntarem i programarem la nostra atracció bàsica, farem millores i ampliacions amb els reptes suggerits i finalment, ho compartirem amb els companys. Reflexionarem tant sobre el procés de construcció i programació, com de les dificultats trobades i les millores fetes. Després d’aquest taller tindràs recursos per portar-ho a l’aula, perquè durant tot el procés s’aniran donant pautes i idees d’aplicació amb l’alumnat.

Requisits

• Ordinador Portàtil

Nivell educatiu

Primària

Raül Pegueroles Tonda

Professor de secundària de tecnologia i mentor digital a Sant Feliu de Llobregat.

Ramon Moreno Pineda

Mestre d’educació infantil a l’Escola Falguera de Sant Feliu de Llobregat, coordinador digital i secretari del centre des de fa més de 15 anys, amb moltes hores de formació i docència amb Lego Education. (Mestre certificat per Lego Education).