Taller 23 – Com integrar el pensament computacional a l’aula: Històries interactives amb perspectiva de gènere

En aquest taller explorarem com treballar el pensament computacional sense dependre, exclusivament, de la tecnologia. Combinarem el pensament computacional amb històries interactives per fer, d’aquesta barreja, una eina versàtil i aplicable al dia a dia de l’aula. A més, intentarem que tot plegat ens ajudi a combatre els estereotips de gènere i a enriquir el nostre ensenyament, reforçant la motivació i fomentant una major consciència social.

Requisits
  • Bolígraf
  • Si voleu, ordinador, tauleta o mòbil.

Nivell educatiu

Primària

Crisol Fàbrega i Malada

Graduada en Educació Primària, amb les mencions d’Educació Musical i Educació Física. Des del 2013 que em dedico a la docència amb una passió incessant per l’educació i el futur dels més petits i petites. La meva trajectòria professional es caracteritza per la versatilitat i actualment soc mestra de música, d’informàtica i coordinadora digital a l’escola Pau Delclòs, a Tarragona.

Scroll to Top