Taller 32 – Esports intel·ligents

Preparats i preparades pels Jocs Olímpics?

Amb el lema “innovació científica-tecnològica i competició esportiva”, la proposta convida a treballar el pensament computacional dels participants amb la programació d’escenes de jocs STEAM: curses d’obstacles d’atletisme, partits de bàsquet, partits de futbol i altres tasques de competició. Es treballarà amb el robot vinci-bot i tres taulells amb accessoris i complements per a recrear cada situació de joc.

Requisits

Nivell educatiu

Primària, ESO

Rocío Lara López

Participo habitualment en jornades d’innovació educativa i intento mantenir-me al dia de qualsevol novetat al respecte. Soc formadora de professorat en l’àmbit de la robòtica educativa des de l’any 2013 i des de 2020 docent en el màster en tecnologia educativa i competència digital docent de la Universitat Isabel I de Burgos, on imparteixo la matèria de programació i robòtica educativa en format online. M’agrada treballar en projectes que permetin sumar la meva experiència personal i professional i que tot això pugui arribar a ser un referent de canvi.

Scroll to Top