Dash

Dash és un petit robot que es controla mitjançant un dispositiu mòbil (Bluetooth), introduint l’alumnat a la robòtica i als principis de la programació per blocs. Duu a terme accions com desplaçar-se, ballar, detectar i reproduir sons, emetre llums i interactuar a partir dels seus sensors.

Nivell educatiu recomanat:

CI, CM, CS

Sistemes operatius:

Dispositius:

Connectivitat:

El robot ve acompanyat d’algunes aplicacions enfocades a diferents edats amb diverses funcionalitats:

• Blockly App (A partir de 8 anys): Aquesta App permet programar en blocs, treballant el codi, les seqüències i els blocs.
  • Wonder App (A partir de 8 anys): És un laboratori on es van resolent missions i reptes, que es van desbloquejant progressivament. També permet que l’alumne inventi les seves pròpies missions.
  • GO App (Per a totes les edats): Per descobrir els aspectes bàsics. Controlar el moviment, llums i so. Ideal per conèixer el funcionament del robot.
  • Path App (Per a totes les edats): Permet dibuixar i crear circuits. És ideal per als més petits, ja que no cal saber llegir, perquè es programa mitjançant icones i dibuixos.
  • Xylo App (Per a totes les edats): Permet crear peces musicals des de 0 a partir d’una plantilla, i reproduir-ho en el robot.

Recursos: