Propostes didàctiques Scratch

Proposta dirigida als docents i a l’alumnat de cicle mitjà i superior de primària (3r, 4t, 5è i 6è) i de 1r i 2n d’ESO dels centres educatius de Catalunya.

Es pretén fomentar l’aprenentatge de la programació entre l’alumnat com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula mitjançant el desenvolupament de projectes a través de Scratch.

Materials "Aprenent a programar amb Scracth"

Els materials "Aprenent a programar amb Scratch" estan format per 6 mòduls, cada mòdul consta de 12 sessions cadascuna d'una hora.

*El mòduls tenen una estructura seqüencial, de forma que la seva complexitat es va incrementant. Els centres, en funció de la seva experiència prèvia, poden decidir a partir de quin mòdul comencen a treballar i fins a quin mòdul pretenen arribar.

Guia docent del curs

A continuació teniu instruccions per importar els materials didàctics "Aprenent a programar amb Scratch" a Moodle:

1. Importar el curs des d’Alexandria en Moodle – EIX (indicacions).
  2. Restaurar el curs en el vostre Moodle (indicacions).

Cursos estructurats i unitats didàctiques per aplicar a l’aula.