Taller 40 – Introducció a Google Apps Script

T’agradaria crear aplicacions google perquè facin la feina automàticament?

Crear una carpeta per a cada alumne, enviar correus personalitzats amb un sol clic, fer informes automàtics… i t’agrada programar?
En aquest taller es farà una introducció a l’entorn Google Apps Script. Veurem com començar a fer scripts amb l’ajuda del tallerista i com seguir aprenent des de casa de manera autònoma. Aprendrem a automatitzar processos que ens agilitzin la feina en l’entorn de Google Workspace.

• Tenir coneixements de programació (IF, FOR,…)

Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat, Cicles formatius, Altres opcions

Oriol Olivé Casanova

Ha estat coordinador digital en diferents centres i sempre ha treballat al costat del professorat per estructurar processos i agilitzar feines repetitives. Primer creant fulls de càlcul dinàmics i després petites aplicacions que fan la feina automàticament a partir de llistes d’alumnes. Llicenciat en matemàtiques, sempre havia treballat en la programació fins que va descobrir, fa 18 anys, el plaer d’ensenyar i aprendre quan va començar la feina de professor d’institut.