Des del Servei de Recerca Educativa volem fomentar la connexió entre la recerca i la pràctica educativa per una educació de més qualitat, basada en l’evidència. Per això posem en marxa aquesta secció, un espai de col·laboració entre grups de recerca universitaris i docents i centres educatius del territori.
En aquest espai hi trobaràs:
Anuncis publicats pels grups d’investigació que busquen col·laboració amb docents i centres educatius per desenvolupar projectes de recerca educativa.
Anuncis publicats per docents i centres educatius que busquen grups d’investigació per l’assessorament i col·laboració en algun àmbit d’interès.
T’animem a penjar el teu propi anunci tot omplint el formulari que trobaràs a continuació. Alhora, tens l’oportunitat de contribuir responent als anuncis d’altres equips. La teva participació és clau per fomentar aliances entre l’Acadèmia i la pràctica educativa. Suma’t a la col·laboració!
Ets un centre educatiu?
Busques un grup investigador amb qui col·laborar? Has identificat alguna àrea de millora al centre o a l’aula i creus que la recerca educativa et pot ajudar? Omple el formulari i penja el teu anunci!
Busques centres educatius i docents per implementar o col·laborar en la teva recerca? Creus que el teu projecte pot interessar a la comunitat educativa? Omple el formulari i penja el teu anunci!
Recordeu que l’accés a centres educatius es regula a través d’aquesta instrucció.
Robots entre iguals. Una experiència formativa d’èxit en l’aplicació de la robòtica a l’aula Interès del professorat d’ensenyaments no universitaris en projectes de recerca educativa Understanding AI adoption among secondary education teachers: A pls-sem approach Els adolescents són els més perjudicats per les xarxes socials, però el problema és que els adults hem creat un món accelerat – Entrevista a David Bueno Per què deixen d’estudiar? Entendre l’abandonament escolar, per combatre’l Research in real time: engaging in education research as a nursery What goes up, must come down: Promoting pupil independence through scaffolding. Our new scaffolding framework Personalized learning through AI: Pedagogical approaches and critical insights. Del GAMAR a la escuela: Principios sobre el uso de materiales manipulativos en el aula de matemáticas Teacher collaborative knowledge building in Reciprocal Peer Observation Exposició oral: pautes d’avaluació i coavaluació per treballar amb l’alumnat Artificial intelligence for personalized learning: a systematic literature review La cadira Joëlette: una mesura i suport addicional que promou la inclusió de l’alumnat amb discapacitat motriu als camps d’aprenentatge Mapping the intelligent classroom: Examining the emergence of personalized learning solutions in the digital age Cultivating school-based ecosystems for belonging: the SchoolWeavers case study in Catalonia, Spain La competència digital docent a Catalunya sota la mirada del professorat Situaciones de aprendizaje para desarrollar el sentido estocástico Contribuyendo a formar una ciudadanía crítica desde la educación matemática Nuevos materiales manipulativos para mejorar la comprensión de las fases del ciclo de investigación estadística en Educación Infantil Generative AI and Its Impact on Personalized Intelligent Tutoring Systems ¿Cómo contribuye la tutoría entre iguales al desarrollo de la comprensión lectora? Evidencias de diez años de práctica Patrones en el aula de matemáticas (3-12 años)¿Para qué y cómo promover su aprendizaje? Personalised learning and artificial intelligence in science education: current state and future perspectives. El uso de la tecnología en la educación inclusiva L’observació entre iguals, una pràctica per fomentar la col·laboració i professionalització docents
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar