El programa Shine impulsa la formació i el treball en equip per a un assessorament de qualitat als centres educatius
Durant el mes de setembre, els Coordinadors de Llengües Estrangeres (CLE) dels diferents Serveis Territorials, juntament amb les persones assessores del programa Shine, han intensificat la seva col·laboració per preparar l’inici dels assessoraments als centres educatius, previstos per a l’octubre en aquesta primera edició del programa.
Amb el lideratge del Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen, s’han organitzat diverses sessions de formació i dinàmiques de treball en equip adreçades tant als CLEs com a les persones assessores. Aquestes trobades tenen com a objectiu principal dotar els equips de les eines i estratègies necessàries per garantir un acompanyament de qualitat als centres participants, alineat amb els objectius del programa Shine.
L’equip es mostra especialment motivat i il·lusionat per conèixer de prop els centres que formaran part d’aquest projecte i per acompanyar-los en aquest camí compartit cap a la millora de l’ensenyament de la llengua anglesa. El programa Shine aposta per la col·laboració, la formació contínua i el suport personalitzat com a claus per a l’èxit educatiu.
Animeu-vos a participar-hi i a formar part d’aquesta experiència transformadora!
Podeu consultar tota la informació actualitzada sobre el programa Shine al Portal de Centres.
Subscriviu-vos a la portada del NODES Shine per rebre totes les novetats i estar sempre informats de les últimes actualitzacions del programa!






