Objectius

Els objectius específics del Programa són els següents:

– Millorar la competència professional dels docents dels centres participants, tant dels especialistes de llengua anglesa com dels especialistes en altres matèries que imparteixen continguts en aquesta llengua.

– Acompanyar i orientar els centres educatius en el disseny i implementació d’un pla de treball per a la millora.

– Promoure una millora educativa basada en evidències sorgides de la implementació de processos de recerca-acció a l’aula.

– Oferir formació al professorat dels centres participants sobre aprenentatge integrat de llengua estrangera i continguts (AICLE), l’aprenentatge basat en projectes (ABP) o en tasques (ABT); introducció de la llengua anglesa a l’educació infantil; i estratègies i recursos per millorar les habilitats comunicatives de l’alumnat.

– Facilitar l’aprenentatge entre iguals mitjançant observacions d’aula i modelatge d’estratègies didàctiques i de codocència per part d’experts en la matèria.

– Promoure la col·laboració docent per a l’establiment d’una línia metodològica de centre coherent en relació amb l’ensenyament de la llengua anglesa.

– Orientar els centres en relació amb recursos complementaris, tant de caràcter local com internacional, que poden tenir al seu abast per incrementar les oportunitats d’aprenentatge i ús de la llengua anglesa.

– Promoure la interacció entre els centres del programa, amb l’objectiu d’intercanviar experiències docents i bones pràctiques educatives per a la promoció de l’aprenentatge i ús de l’anglès.

– Afavorir la participació i implicació de la comunitat educativa en el projecte de millora del centre.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut