Premi escoles verdes 2023

L’objectiu del Premi Escoles Verdes de la Generalitat de Catalunya és reconèixer públicament iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat fetes per escoles que tenen el Distintiu d’escola verda.

Premis:

El Premi Escoles Verdes 2023 consisteix en un diploma acreditatiu i la dotació següent, segons la categoria:

a) Trajectòria de millora continuada, amb un import econòmic de 3.000 euros.

b) Actuació singular, dins o fora del centre educatiu, amb un import de 1.500 euros.

c) Treball en xarxa, amb un import de 1.500 euros.

En el cas que hi hagi dues o més candidatures premiades en una categoria, l’import que li ha estat inicialment destinat es repartirà a parts iguals entre les premiades.

Es poden concedir mencions honorífiques sense dotació econòmica a les candidatures que no hagin assolit el Premi, però que es considerin d’un interès especial, les qual rebran també el diploma acreditatiu corresponent.

Termini:

La data límit de presentació de les candidatures és el 22 de juliol de 2023.