Recursos Educatius Fundació 1859 Caixa Sabadell

Espai Cultura  Espai Natura
L’Espai Cultura Fundació 1859 és un espai sociocultural que té com a referents la innovació i la cultura, així com la seva implicació en la societat actual, amb una especial dedicació a l’art i l’educació.
Posem a disposició de la ciutadania un lloc obert, dedicat a la difusió, formació i producció de continguts, amb una programació variada i de qualitat.
Les nostres activitats s’adrecen a diferents col·lectius, amb continguts i formats innovadors, amb la voluntat de fomentar la participació i treballar en xarxa amb centres, grups i persones amb interessos
comuns.
Situat al nord de Sabadell, l’Espai Natura és una finca de 86 hectàrees de bosc protegit, que l’any 1964 Caixa Sabadell va salvar de l’especulació urbanística, tot transformant-lo en un Centre d’Activitats Ambientals.
L’Espai Natura comprèn la Masia de Can Deu, el Museu de la Vida al Camp, el bosc de Can Deu, la granja escola i l’església de Sant Vicenç de Verders, recuperada del pantà de Sau per Caixa Sabadell.
Escoles Màxima Complexitat: 20% descompte
Escoles Pla Educatiu d’Entorn: 20% descompte