Crònica d’una descoberta del sistema educatiu Danès. Verste school of Billund. Dijous, 4.11.2021. Design thinking

#Escola Doctor Alberich i Casas #Escola la Parellada #Erasmus+STEAMcat+

Penúltima jornada a l’escola de Verste al districte de Billund. Hem compartit experiències amb l’equip educatiu en relació al projecte STEAMcat i l’ús de la robòtica i la programació en educació.

Una escola amb un exterior privilegiat, una aula maker envejable i propostes dirigides en relació al Design thinking de fàcil i ràpida aplicació.

Un dia més n’hem gaudit i n’hem extret algunes conclusions:

• El Design thinking pot fomentar altres habilitats com l’expressió oral. Per tant només podem dir que creiem en el treball globalitzat.
  • La construcció oberta d’una escola determina el que allí s’hi viu.

• Propostes senzilles com els Six Bricks o Built to express poden ajudar-nos en la resolució de conflictes i l’expressió oral, potser caldria pensar en la seva aplicació a les escoles catalanes?

• La inversió pública en educació és necessària.

Si voleu saber més de l’escola: https://vestre-skole-grindsted.aula.dk/