Projectes EduHack

mSchools EduHack és un procés de cocreació a gran escala que connecta, inspira i capacita els docents per identificar i dissenyar experiències innovadores per a l’aula, el centre i la comunitat escolar amb l’ús de la tecnologia digital, basant-se en la metodologia del Design Thinking.

Eduhack va iniciar-se a gener de 2016 amb la participació de diversos perfils professionals relacionats amb l’educació (professors, estudiants, investigadors, tècnics d’empreses…) amb la intenció de compartir idees i projectes didàctics que col·laborar amb la transformació digital del sector educatiu.

El resultat del procés de disseny de les dues edicions ha estat un conjunt de projectes que han estat refinats i pilotats i que teniu al vostre abast per poder treballar a l’aula.