Presentació guia

El Museu del Disseny de Barcelona presenta la Guia Didàctica CRIT Disseny crític a l’escola on es proposa com abordar els grans reptes socioambientals actuals des de mirada creativa, crítica i propositiva del Disseny.

Aquesta guia està elaborada per Makea Tu Vida, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona.

La proposta didàctica està enfocada a l’alumnat de segon cicle i batxillerat

Aquesta activitat està especialment dirigida a docents, però també està oberta a professionals i persones interessades en aquestes temàtiques.

Data: dijous 15 de desembre

Horari: de 15 a 17 h

Lloc: Museu del disseny de Barcelona

Inscripció: l’activitat és gratuïta, però cal inscripció prèvia a: