Ara, aquí les escoles

El projecte “Ara, aquí les escoles per l’alimentació sostenible” és una de les activitats que s’han dut a terme en el marc la Capitalitat Mundial de l’Alimentació Sostenible (CMAS) de Barcelona aquest 2021.

80 centres educatius de la ciutat mostren les seves reflexions sobre l’alimentació sostenible en uns pòsters treballats pels infants que s’exposaran a l’Ajuntament.

Al següent enllaç trobareu la guia “Alimenta’t amb seny : guia d’activitats i recursos per treballar l’alimentació sana, justa i sostenible als centres educatius