Comunicar ciència

Arribem al final de l’itinerari de formacions al professorat de l’11è Congrés de Ciència. El 19 de febrer, a les 17:15 h, va tenir lloc la Sessió 7 Comunicació de la Ciència, en format virtual.

A la primera part de la sessió us vam donar les següents indicacions per assistir a l’esdeveniment final:

Tot seguit, el formador, Salva Ferré, fundador d’Eduscopi, divulgador i comunicador científic professional, us va explicar les claus per comunicar efectivament en el format d’un congrés científic. A més, va obrir la creativitat a altres propostes de comunicació, en diferents formats, que podreu aplicar en diferents contextos i indrets dels vostres barris. Trobeu al Mur la seva presentació i gravació de la sessió i al Fòrum el recull de formats que van sorgir durant la sessió.

Va tancar la sessió, l’Eva Carbó, coordinadora de la Festa de la Ciència de Barcelona (7-9 de juny). La Festa és un espai magnífic i de molta visibilitat ciutadana, que pot acollir diferents formats divulgatius. Si ho creieu oportú, podreu presentar amb l’alumnat els vostres treballs científics!

Aquí teniu un dossier amb tota la informació de la Festa. Al final de tot hi trobareu un formulari de participació (la data límit quedaria ampliada per escoles):

Per qualsevol dubte o aclariment, podeu contactar amb l’Eva Carbó ecarbo@bcn.cat 639672273