Dones STEM

El proper 23 de novembre de 2023, al ESADE Campus Barcelona Pedralbes tindrà lloc el Stem Women Congress, a la ciutat de Barcelona.

És un congrés  per inspirar-nos i potenciar referents femenins en l’àmbit de la tecnologia. En l’any 2050, el 75% de les professions requeriran tecnologia i les noies/dones han de ser-hi i participar activament en les solucions que es facin!

L’àmbit educatiu estarà present en el congrés, perquè les escoles sou clau per un present inclusiu i un futur amb les mateixes oportunitats.

• Com? Un grup de nens i nenes de 9 anys pujaran a l’escenari i ens inspiraran amb una activitat STEM, que la resta d’escoles podeu seguir en streaming.
  • Quan? El proper 23 de novembre, de 15h a 16h.
  • Quin material caldrà?

o   Un ordinador per classe, amb un projector.

o   Bateria amb 3 piles AA.

o   Plastilina conductora.

o   Bombetes LED.

• Té cost?. Activitat gratuïta
  • A qui va dirigit? A nois i noies de primària i secundària.
  • Com podem participar? Registrant-vos: Inscripció . Uns dies abans rebreu l’enllaç per connectar en directe al congrés per fer l’activitat.

És una bona oportunitat per a inspirar-se i aprendre!!

Per altra banda, també hi ha un apartat de STEM Teacher Award 2022, on podeu participar com a professorat. Aquí teniu l’enllaç per presentar la vostra candidatura: Stem Teacher