Primera sessió formació

En aquesta entrada us volem fer arribar el material que, tan amablement, ens cedeix la Digna Couso [directora del Centre de Recerca per l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) ]i l’Elia Tena, estudiant de doctorat.

Val a dir que la sessió de formació va aplegar a uns 60 docents. Volem felicitar, des d’aquí, a les ponents per apropar la recerca científica a les aules de primària i per a fer-ho d’una manera clara i entenedora,  i molt especialment, volem felicitar als i les mestres que van fer l’esforç d’allargar la seva jornada per assistir-hi a la sessió de formació.

Dit això, us presentem el materials que us podeu descarregar tot clicant al damunt:

1. Document de presentació que es va utilitzar a la sessió i que inclou les preguntes inicials i les preguntes reformulades que es van realitzar en el petit grup.

2.  Proposta de treball per a la propera sessió

3. I per aquells i aquelles de vosaltres que vulgueu observar què pensa el vostra alumnat sobre els concepte d’aire net i aire contaminat podeu utilitzar el material de sota.

Aquelles i aquelles de vosaltres que realitzeu aquest sondeig, us demanem que escanegeu els dibuixos dels vostres alumnes i els feu arribar al correu elia.tena@uab.cat, tot indicant el curs i l’escola. D’aquesta feina en tindreu un retorn d’anàlisis.

4. Ens queda incrustar en aquest espai el vídeo de la formació.

I continuem vivint la ciència, per cuidar el futur!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *