Objectius EMAILC

1. Establir una xarxa inter centres d’intercanvi estratègies organitzatives i pedagògiques a partir del model elaborat en col·laboració amb responsables de programes educatius de diferents països europeus.
  2. Visitar alguna organització (universitària) per observar com s’organitza la formació dels formadors de docents i quin impacte té en l’alumnat. Establir les bases per una futura col·laboració entre responsables de programes educatius europeus (per compartir espais) enfocades en la millora de les formacions.
  3. Contactar amb organitzacions educatives europees que son referència en la formació de professorat í fer una mobilitat.
  4. Redissenyar la formació dels dos programes per tal que els alumnes millorin la seva producció textual i capacitat de comunicació de continguts gràcies a la formació que rebran els formadors en l’enfocament de les pluriliteracies.
  5. Redissenyar el programa GEP i AVANCEM incorporant noves estratègies per millorar les competències lingüístiques de l’alumnat .
  6. Redissenyar programa GEP 1, TENINT EN COMPTE estratègies adquirides en formació/observació/Mobilitat
  7. Crear un repositori d’activitats que incorporin les llengües d’origen per facilitar l’aprenentatge de tot l’alumnat més enllà de la conscienciació a través de visites d’observació en centres que incorporen les llengües d’origen en l’ensenyament.