- Establir una xarxa inter centres d’intercanvi estratègies organitzatives i pedagògiques a partir del model elaborat en col·laboració amb responsables de programes educatius de diferents països europeus.
- Visitar alguna organització (universitària) per observar com s’organitza la formació dels formadors de docents i quin impacte té en l’alumnat. Establir les bases per una futura col·laboració entre responsables de programes educatius europeus (per compartir espais) enfocades en la millora de les formacions.
- Contactar amb organitzacions educatives europees que son referència en la formació de professorat í fer una mobilitat.
- Redissenyar la formació dels dos programes per tal que els alumnes millorin la seva producció textual i capacitat de comunicació de continguts gràcies a la formació que rebran els formadors en l’enfocament de les pluriliteracies.
- Redissenyar el programa GEP i AVANCEM incorporant noves estratègies per millorar les competències lingüístiques de l’alumnat .
- Redissenyar programa GEP 1, TENINT EN COMPTE estratègies adquirides en formació/observació/Mobilitat
- Crear un repositori d’activitats que incorporin les llengües d’origen per facilitar l’aprenentatge de tot l’alumnat més enllà de la conscienciació a través de visites d’observació en centres que incorporen les llengües d’origen en l’ensenyament.