Objectius IA

1. Detectar noves metodologies per aprofitar les tecnologies emergents aplicades a l’educació escolar
  2. Acompanyar els centres educatius en la incorporació d’innovacions avançades per promoure canvis organitzatius i la millora de la convivència.
  3. Assegurar la qualitat i pertinença de les accions formatives adreçades al professorat durant les mobilitats
  4. Establir una xarxa amb altres organitzacions europees que treballin la cohesió social o d’altres necessitats en l’àmbit escolar amb eines d’innovació avançada.
  5. Potenciar la mobilitat internacional del professorat i la cooperació entre iguals.
  6. Establir sinergies amb el projecte intern de prospectiva internacional del Servei de Recerca Educativa sobre noves polítiques digitals en l’àmbit europeu, especialment respecte a innovació avançada i protecció de dades.