Objectius SteamCat4.0

• Conèixer la recerca en l’àmbit STEAM a nivell internacional i difondre les bones pràctiques que se’n deriven i que poden servir de model de referència pels nostres centres. Conèixer i experienciar nous models de metodologies i tecnologies, així com d’espais d’aprenentatge innovadors.
  • Conèixer diferents models que ajudin a repensar l’adequació del marc horari, l’estructura de coordinació i organitzativa de centre, els espais i el treball curricular. Conèixer diferents processos d’implementació de canvis.
  • Millorar en els aprenentatges STEAM, mercès al foment de la millora docent, per la incorporació de de noves metodologies, tecnologies i espais.
  • Incentivar la participació posterior en programes europeus, mitjançant la creació d’estructures organitzatives al centre que ho permetin. Major projecció internacional i capacitat de treball en xarxa per a la construcció col·lectiva del coneixement.
  • Progressiva incentivació de l’ús de la llengua estrangera com a llengua d’ús. Desenvolupament de la competència digital dels alumnes (en línia i a distància).
  • Ajudar al desenvolupament de la creativitat i el pensament crític dels alumnes, com a eix transversal del procés d’aprenentatge.
  • Treballar en el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible