TOCATS DE LITERATURA 2023

Amb el propòsit de potenciar l’interès per la literatura catalana entre l’alumnat de Batxillerat i enfortir els vincles entre el Departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona i el professorat de secundària, el Departament de Filologia de la la Universitat Autònoma de Barcelona ofereix, conjuntament amb el Programa Argó de l’Institut de Ciències de l’Educació, la possibilitat de participar en la Jornada Tocats de literatura, adreçada a estudiants de 4t d’ESO i de Batxillerat, que es desenvoluparà a la Facultat de Filosofia i Lletres dimecres 3 de maig de 2023, de 9.15 a 14 h.

Programa previst:

• 09.15h Recepció
  • 09.30h Conferència a càrrec de Sílvia Soler (escriptora): “La casa verda”.
  • 10.30h Pausa
  • 11.00h Primer bloc de tallers
  • 12.30h Segon bloc de tallers
  • 14.00h Finalització dels tallers

L’alumnat participant haurà de triar un taller per a cada bloc entre els següents:

• Taller “El guió televisiu, una nova narrativa”, a càrrec de Gisela Pou.
  • Taller “La literatura als cartells publicitaris”, a càrrec de Jaume Aulet.
  • Taller “La cosa de la glosa”, a càrrec de Martí Ruiz
  • Taller “El repte literari i musical al rap. Habilitats, recursos i praxi”, a càrrec d’Alba Martínez.

Podeu sol·licitar plaça per al vostre alumnat en aquest formulari. Les places, limitades a 120, que s’assignaran per ordre de sol·licitud, tenint en compte l’aprofitament màxim de l’aforament de l’activitat.