Concurs catàleg de serveis

Des de la Unitat EmpresaFP i en col.laboració amb la fundació Dualiza Bankia volem proporcionar als centres educatius una plantilla model per crear el seu catàleg de serveis per a les empreses. Així doncs, si ets alumne o alumna  d’un cicle formatiu de la família d’Arts gràfiques de Catalunya i vols participar en aquest concurs, a continuació us presentem tota la informació:

Es tracta de crear el disseny d’un catàleg de serveis per a que els centres la puguin editar i adaptar als seus serveis. Al següent enllaç podeu veure un briefing del catàleg de serveis que es vol fer.

Requisits:

S´han de complir tres requisits: format, contingut, i logotipus.

Format:Aquesta plantilla ha  de  tenir  entre un i dos fulls (màxim 4 cares) en format  Din A4. Ha de ser editable amb algun dels programes següents: Programes de la família Adobe (InDesign, Illustrator) o amb software lliure com Inkscape, Scribus.

Contingut:Portar els següents serveis amb el següent text:

• FP dual i FP dual internacional. Incorporar alumnat com a “aprenent” de manera que combina la seva formació en el centre educatiu amb l’activitat a l’empresa, amb una durada de 1000 hores, en centres de treball que poden estar ubicats en altres països.
  • Pràctiques en empreses. Acollir alumnat per fer les pràctiques d’empresa obligatòries al territori i en altres països, amb una durada aproximada de 400 hores.
  • Estades formatives del professorat a empreses. Acollir professorat per participar en l’activitat productiva de l’empresa.
  • Col·laboració per la formació en entorn laboral. Facilitar espais i instal·lacions per a la formació de l’alumnat.
  • Actualització de la formació de docents i alumnes. Participació en accions d’actualització professional per a docents i alumnat del sistema de formació professional de Catalunya.
  • Metodologies actives. Participar en l’aprenentatge basat en projectes a l’aula.
  • Orientació del currículum d’acord amb necessitats d’un sector. Adaptar part del contingut del currículum d’un cicle a les necessitats d’un perfil professional.
  • Borsa de treball. Posar en contacte l’alumnat titulat que cerca feina i l’oferta de treball de les empreses.
  • Matricula flexible. Matricular personal treballador amb requisit d’accés o sense, per assolir tot o part d’un cicle formatiu amb correspondència a unitats de competència o un certificat de professionalitat.
  •  Servei d’assessorament per a l’avaluació i el reconeixement. Assessorar als treballadors en l’itinerari formatiu més adient per a la consecució dels seus objectius .
  • Servei de reconeixement. Reconèixer acadèmicament els aprenentatges assolits mitjançant l’experiència laboral o en activitats socials
  • Reconèixer acadèmicament la formació impartida per l’empresa o entitats sense ànim de lucre.
  • Proves d’accés a la formació reglada. Realitzar proves d’accés a la formació reglada per a un grup de treballadors de l’empresa.
  • Acreditació de competències. Avaluar i acreditar les competències d’un treballador o d’una treballadora amb la finalitat  d’obtenir una certificació de professionalitat.
  • Formació per a la reinserció/promoció o reciclatge professional. Formar a un grup de treballadors i treballadores per atendre les necessitats d’inserció laboral, promoció o reciclatge mitjançant la formació reglada .
  • Llançadora de reptes.Permetre que les empreses puguin llençar reptes als centres educatius.
  • Servei d’orientació professional. Assessorar en la definició dels perfils professionals idonis a les característiques de la empresa.
  • Certificació de qualitat de empreses de FP Dual. Participar en la  certificació de qualitat de la formació professional en alternança dual.
  • Projectes  de foment d’emprenedoria. Col·laborar en projectes emprenedors.Patrocini de concursos emprenedors. Participació en jornades.Mentoratge de d’alumnes o exalumnes emprenedors
  • Projectes d’internacionalització. Participar en projectes internacionals.
  • Projectes d’innovació i  transferència del coneixement. Col·laborar en projectes , campaments innovadors , jornades per millorar un producte, un servei, o un procés.Llançament de reptes en hackathons o processos d’innovació del centre.
  • Col·laboració en projectes d’orientació professional o mentoratge. Participar en projectes d’orientació i ajuda a l’alumnat.

Logotipus: I afegir aquest Iogotip.

Terminis:

• Inscripció́ : Del 3 de febrer fins al 28 de febrer de 2021 a la web del concurs.
  • Publicació́ d’admesos inscrits: 1 de Març de 2021 s’enviarà un correu als admesos.
  • Lliurament : Fins el 15 abril inclòs a l’adreça: empresafp.educacio@gencat.cat
  • Data de  lliurament de premis: maig 2021 – Data a confirmar .

Exemples de catàlegs de serveis:

Aquí pots veure exemples de catàlegs de serveis de centres educatius:

Exemple1

Exemple2

Per a més informació:

Descarrega aquí les bases del concurs.

Contactar amb nosaltres per qualsevol dubte.